کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316395 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایمیل توهین آمیز کارمند دانشگاه‎ سوئدی به دانشجوی ایرانی جنجال برانگیخت

پاسخ توهین آمیز یکی از کارمندان دانشگاه ''دالارنا''ی سوئد به یکی از دانشجویان ایرانی، باعث جنجال در این کشور شد به گونه ای که این خبر به یکی از تیترهای اکثر رسانه های سوئدی در روز جمعه ۲۲-۱-۲۰۱۳ تبدیل شد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از سیتنا، "مهران محمودی" دانشجوی ۲۳ ساله ایرانی دانشگاه اپسالا که برای گذراندن یک واحد درسی در رشته ''حقوق ورزشی'' دانشگاه ''دالارنا'' پذیرفته شده بود، به منظور اطلاع از نحوه ثبت نام، با این دانشگاه توسط ایمیل مکاتبه کرد.

کارمند دریافت کننده این ایمیل، با این توضیح، ایمیل مهران محمودی را به کارمند بخش مربوطه فروارد کرده است: ''می‎تونی کار این محمد را راه بندازی، فکر می کنم مستقیم از مکه آمده!''.

این مکاتبات به دست مهران محمودی رسید و او نیز آن را در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک منتشر کرد. اما بازتاب این اقدام بیش از حد تصور بود به گونه ای که در سطح ملی در سوئد جنجال آفرید و انتقادهای بسیاری را به همراه داشت. روز جمعه خبر این مکاتبات به یکی از تیترهای تلویزیونی ''تکست تی وی'' نیز تبدیل شد.

منتقدان معتقدند که بیان چنین توهینی حتی در حال شوخی و در محیط دانشگاهی مساله ای غیر قابل گذشت است. برخی خواستار استعفای ''هانس اریک هلبوری'' کارمند مورد اشاره در دانشگاه ''دالارنا'' شده اند چرا که او علاوه بر مسئولیتش در دانشگاه، یکی از سیاستمدارن حزب ''سنتر'' سوئد نیز است.

''هانس اریک هلبوری'' پس از آغاز جنجال رسانه ای با مهران محمودی تماس گرفته و از او عذرخواهی کرده است. او همچنین در پاسخ به تماس های پیاپی رسانه ها، گفته است که تنها خواسته شوخی کند و آن چه که نوشته، ناشی از اعتقادهای او نیست.

به گزارش سیتنا، با این وجود، مهران محمودی گفته است که از تحصیل در دانشگاه ''دالارنا'' منصرف شده است. او در این باره اظهار داشته است: ''فکر می کردم که واحد درسی مورد تقاضای من کورس جالبی است اما الان دیگر حتی حاضر نیستم پایم را در دانشگاه دالارنا بگذارم''. او خاطرنشان کرده است: ''اصلا گمان نمی کرم قضیه انقدر بزرگ شود. اما به نظرم خیلی خوب شد تا جلوی تکرار چنین مواردی برای دیگران در آینده گرفته شود.''

در همین راستا، خانم ''ماریتا هیلیگس'' رئیس دانشگاه ''دالارنا'' دستور آغاز یک تحقیق رسمی در ماجرا را داده است که می تواند به اخراج ''هانس اریک هلبوری'' از دانشگاه منجر شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13646 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1391/12/06 تعداد مشاهده: 2543
سافت گذر
نظرات بینندگان

دانشجو 1391/12/07 02:43
تو دانشگاههای کشور ما بدترین توهینارو مسئولین داشگاه به ما میکنن آب از آب تکون نمی خوره هیچ تازه میگن چه آدم با ابهتی . اونوقت تو بلاد کفر! یک ایمیل طنز آمیز اونم بین 2تا از مسولین دانشگاه باعث میشه تا یکی رو اخراج کنن از دانشگاه!!!!!!!!
مهدی 1391/12/07 02:09
چرا توهین است و اون ها این قدر به این موضوع اهمیت می دهد برای این است که ایران از نظر علمی یا به عبارت دیگر رتبه علمی ایران در جهان 13 است و همچنین رشد علمی ایران 11 برابر میانگین جهانی است.
ایران تا پایان سال 2013 تنها پیش از 594 هزار مقاله علمی ارائه داده است.
خب اگر آن ها بخواهند از مقاله های ما استفاده ببرند و در عین حال توهین بکنند و اسمش را بگذارند آزادی یا شوخی در اصل خودشان مورد تمسخر قرار می گیرند.
محمد 1391/12/06 15:46
نشون می ده پشت ظاهر متمدنشون چقدر نژادپرست و قرون وسطایی باقی موندن.lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
سعید 1391/12/06 15:05
واقعا حرف بسیار زشتی بوده اما این نکته رو هم نشون میده که در چنین کشوری چقدر به اعتقادات شهروندان احترام گذاشته میشه و با اینکه ایشون یک دانشجوی ایرانی بودن اما چقدر مسئولین پیگیر ماجرایی که حتی خود ایشون انتظارش رو نداشتن شدن.به این میگن کشور قانون مدار.
آفرین به این نظر.دمت گرم
کامران 1391/12/06 14:28
به این میگن کشور اینجا بود دانشجو اعدام میشد
یه ایرانی 1391/12/06 11:46
اینه تفاوت اونا با ما و این همه اهن و تلوپ فرهنگیمون .

کاش بجای اینکه همش تو ساز و کرنا کنیم و بگیم فرزندان کوروشیم که هیچ بویی ازش نبردیم یا بگیم من انم که رستم بود پهلوان یکم به خودمون بیایم .
شوخ 1391/12/06 09:46
خب شاید از ip عربستان استفاده میکرده به هر حال یه کم جنبه شوخی داشته باشید اگه من جای این بابا بودم و بهم میگفت از مکه اومدی منم میگفنم چطوری هم شهری اومدی اینجا تو دانشگاه داری کار میکنی خوبه دیگه از چوپانی تو مکه و کار کردن تو دانشگاه واقعا عالیه پارتی کلفتی حتما داشتیlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
میهمان 1391/12/06 09:35
خیلی جالبه که در یک کشور اروپایی به خاطر توهینی که به یک ایرانی میشه، جنجال بوجود میاد و درخواست اخراج مسئول مربوطه میشه اما تو کشور خودمون فیلم عشق بازی جناب آقای کامران دانشجو تو آسانسور منتشر میشه و آب از آب تکون نمیخوره، حالا فاجعه چند سال پیش که یکی از مسئولین دانشگاه میخواست به یه دانشجوی دختر به خاطر عدم پرداخت شهریه در وقت معین شده تجاوز کنه بماند
سامان اربابي 1391/12/06 08:53
واقعا حرف بسیار زشتی بوده اما این نکته رو هم نشون میده که در چنین کشوری چقدر به اعتقادات شهروندان احترام گذاشته میشه و با اینکه ایشون یک دانشجوی ایرانی بودن اما چقدر مسئولین پیگیر ماجرایی که حتی خود ایشون انتظارش رو نداشتن شدن.به این میگن کشور قانون مدار.lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung